12 Aralık 2009 Cumartesi

Şair ve Kapesese

Her sınav zamanı gazete haberlerinde gördüğümüz fotoğraf, kaynağı bilinmiyor artık, anonim olmuş o. Ayrıca isteğim odur ki lütfen edebiyat dergileri böyle şair ve mastürbasyon gibi başlıklar atmasınlar. Şair ve seks falan... Sonuçta %27'si müslüman olan bir ülkede yaşıyoruz. (*Rakam gerçeği yansıtmayabilir.)

Bir süredir düşünüyorum; Son zamanlarda ne çok düşünüyormuşum... (Noktalı virgülden sonra büyük harfle başlanır mı demeyin, ben nokta görüyorsam büyük harfi yapıştırırım. Biz okulda böyle öğrendik.)

Şairler ne yer ne içer diye...

Yahu koskoca şair bu, boru değil. Yediyirmidört şiir yazacak değiller. Yazsalar herhalde şu poetikharstaki konuşmalar geçmez. Öyle ya yediyirmidört şiir yazmak tembel olmamayı gerektirir.

Ya hu dedim, benim birkaç şair arkadaşım var, onlara sorayım... Sordum, biri dergi hazırlıyormuş. Başka bir arkadaşım KPSS'ye hazırlanıyormuş. Biri de bir yandan dergi hazurlayub bir yandan da KPSS'ye hazırlanıyrmuş, sırada da birkaç banka sınavı varmış. Yahu diyorum böyle çalışkan şairlerle bu ülke kurtulur...

Herneyse, şairlerin de normal diyebileceğimiz, norm kime göreyse artık, yaşamlarının olduğunu düşünüyorum artık. Uyan yurdumun şairi uyan.

Hiç yorum yok: