2 Kasım 2010 Salı

Ağartma işleri



Kurosaki Ichigo'nun ortalıkta sürekli Bankai'siyle dolaştığını farkettim yenice.

Burada saat 20.25 ama güneş batalı beş saat oldu. Şimdi uyku vakti. Yahut ders çalışma. Bense Soul Society'nin Aizen'le savaşını izliyorum.

Aizen denen dallamanın, dahası Urahara'nın ve Yurouichi'nin neden Japonya'da milyon tane semt, kasaba, kent, köy varken neden Kurokara Kasabasını seçtiği de ayrıca merak konusudur.

Öteyandan Şinigamiler de gerçek değil, neden sorguladıysamartık.

1 yorum:

alfa6 dedi ki...

bohohoho burak bınları yeğen ben 334. bölüme kadar izledim tane 20 dk'tan 6680 dk böl 60'a 111 saat eder panpa. 1 haftam bu salak animeyi izlemekle geçti hiç bi pohta anlamadım.sen sen ol boyle seylere kanma kanka.

patronu öldürür yeni patron çıkar,yeni patronu öldürür,daha yeni patron çıkar :9 bu iş böyle yürür panpa...