9 Kasım 2009 Pazartesi

Yönetmenin griplisi


Fotoğraf Mia aioniotita kai mia mera (Sonsuzluk ve Bir Gün) adlı filmdendir.

Bir süredir eğitim sistemine sövmekle meşgukdüm. Şu sınavlar olmasa dünya daha iyi biryer olacak diye.
Ancak bunun sebebi gündelik öğrenci piskolocisi değil. Bunun sebebi sınavlar yüzünden merak ettiğim bir olayı kaçırmamdı. Kırkyılınbaşı İzmir'e bir Angelopoulos gelmiş, biz gidemiyoruz. Neymiş efendim, sınavlar varmış. E, napalım yani, sınavlar her zaman var. Her sene sınava girmiyor muyuz nasılsa, dedim bir hocama. Ama Angelopoulos öyle değil, kırkyıldabir olan bir olay, dedim. Dinletemedim, dineltemedim tabii.

Neyse az önce aldığım habere göre Theodoros Angelopoulos domuz gribine yakalanmış. Söyleşi iptal edilmiş, filminin türkiye'de, hatta izmir'de yapılacak olan galası da ertelenmiş. Umarım sınavlarımın olmadığı bir zamana ertelenir, zira sınıfta kalmak istemem.

Bir hocama dedim ki "hocam gribin domuzu mu olur?" diye; dedi "elbet yavrum, herşeyin bi' şeyi vardır."



2 yorum:

pörlie pöptin pülue dedi ki...

üzücü bi olay tabi...
triplisindense griplisi iyidir diye bir söz sanatı yapmak isterdim ama haddim değil.
her işte bir hayır vardır'la bağlasam konuyu fena olmaz.
bir dahakine hay aksiliklerin uzak durması dileklerimle.

denge dedi ki...

âmin. benim de dileklerim.