15 Mart 2010 Pazartesi

Sitede anket yapılmaya devam edilsin mi?

  • Evet, edilsin. %33
  • Hayır, edilmesin. %0
  • Hem katılıyorum hem katılmıyorum (Ne edilsin, ne edilmesin) %0
  • Sarışınlar boktur. %66


Bu günlükteki son anket, bu fi tarihinden kalma anketti. Altı kişi yanıtlamış.
Sonunda güncellemeye karar verdim. (Yeni anket Cuma gününden [19 Mart] itibaren güncelliğini yitirecek.)

Bu saçma blogu bile yaklaşık 60 kişi izliyorsa (sürekli olarak 17 kişi felan sanırım), varoluşsal sancılarını döktüren, bundan daha saçma blogları kimbilir kaç kişi izliyordur.

Adam gibi blog tutup da çok izlenen herhalde bir Hande vardır. (Handenin bloglarından birini, en pek takip ettiğimi, dönüp dönüp dönüp baktığımı söyleyeyim: kendine konvansiyonel) Nasıl yapıyor bunu ilk fırsatta soracağım kendisine. Sanal çevre mi gerek yoksa çevre mi gerek. Gerçi izlenmek gibi derdim olmadığını görüyorum şuanda. Arada bir bakılması benim ihtiyacım olan. "Aa, bu da varmış bak" denip kapatılmak. Duygu kusmuklarınızla mutluluklar dilerim.

Bense saçma olanı yapmaya devam etmekte karalıyım. Çok yaşa Mirkelam.
Yaşasın İsmayil Yekaa ve Alamancılık Ülküsü. Yaşasın, bir grek tanrısı olarak, Kaos.

2 yorum:

Selofan dedi ki...

beni de izleyen 20 kişi. hele ki kendinekonvansiyonel'i 6 kişi izlerken..
demek ki kimse izlemiyor ve izlenmek gibi bir derdimiz yok ama bizi izleyen kişi sayısını biliyoruz..
hmm.

ama neden yazıyorum?
sadece yazmak istediğim için.
el yazımın olduğu defterlerim olmadığı için.
bu da defter işte.

not:eö gelsin ama çok kalmasın.
bç gelsin ama çok kalsın.
bu nasıl?

denge dedi ki...

o da iyi be hande. bç çok kalsa, bi sınava girip çıkmasa sadece.
ah bu yurdum şairleri böyle vurdumduymazlar, çıkartıvermiyorlar bir sonAt'ı denizli'den.

Hadin gari Hande. Dutuverem biyol BÇ'ın gollerini, gaçıvemesin gari.