24 Mart 2010 Çarşamba

Theo Theo dediğin nedir ki gülüm. Ben senin için Zeki'yi göze almışım.

*Benicio Del Toro, küçükparkta.

Az evvvvel Zeki Demirkubuz'la sokakta rastlaşıp, "nasılsın zeki abi" diyip "iyiyim sen" diye karşılık almanın şokundayım. İstanbul'da olsak anormal değildi, ama izmir'de yaşanınca bu olay biraz tuhaf kaçıyor.

Malum bir arkadaşımın ( o kendini iyi biliyor) Angelopoulos'un domuz gribi vakasından sonra yeniden izmir'e gelmesini bana haber vermedi, ben de Demirkubuz'u gördüm.

Vallahi bravo diyesim var, Zeki D. gördüğü yüzü unutmuyor anlaşılan. Bir de Benicio Del Toro'yu gördüm, fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedim.

3 yorum:

kendini iyi bilen arkadaş dedi ki...

ben A.'yı haber versem, sen eve giderken Zeki'yi görüp "nasılsın abi?" diye sorabilir miydin?
hayır.
bir Del Toro görebilir miydin peki?
yine hayır.

ayrıca, G.'nin Benicio'yu umursamadan sevgilisiyle konuşması..

G. dedi ki...

yo! sevgilim değildi. annemle konuşuyordum orada. ayrıca, keşke beni kesseymişsin fotoğraftan benicio. zeta jones değiliz bugüne bugün.

denge dedi ki...

ben de anakin değilim. ne var.